Monday, May 12, 2008



Kelab Penyayang Universiti Kebangsaan Malaysia sesi 2007/2008, telah menganjurkan satu program lawatan ke Parlimen. Terdapat seramai 35 orang peserta, diiringi oleh 4 orang urusetia dan 1 orang penasihat pengiring dalam program lawatan Sehari di Parlimen 2008 ini. Butir-butir yang lengkap berkaitan program ini adalah seperti berikut :

Tarikh : 7 Mei 2008

Masa : 7.30 pagi hingga 4.30 petang

      Tempat  : Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur.

Semasa program ini berlangsung, terdapat banyak aktiviti-aktiviti yang disediakan oleh pihak penganjur untuk para peserta. Antaranya ialah sesi taklimat dan soal jawab yang bertujuan untuk memberi penerangan lengkap berkaitan tatacara dan prosedur yang harus dipatuhi ketika berada di Dewan Negara. Peserta juga diberi peluang untuk bersoal jawab dengan wakil pegawai di Parlimen tersebut. Selain itu, peserta juga berpeluang bergambar di sekitar Parlimen selepas sesi taklimat yang dijalankan di Dewan Negara.

Program ini iaitu ‘Sehari Di Sidang Parlimen’ kali ini telah mendapat kelulusan kertas kerja dan bantuan kewangan daripada Pusat Perkembangan Pelajar. Program ini dapat dilaksanakan dengan jayanya dan mencapai objektif yang diharapkan. Sokongan dan kerjasama daripada pelbagai pihak telah membuahkan hasil yang cemerlang. Segala bantuan dan sokongan amat dihargai dan diucapkan jutaan terima kasih.




No comments: